Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Laptop HD-film och spel

Postat av Groggpo den 26 Mars 2010, 16:28
1 kommentarer · 138 träffar
Tjena Fragbite

Var ett tag sen jag hängde här varje dag eftersom jag lagt cs-livet lite åt sidan. Hur som helst har jag tänkt köpa en laptop eftersom jag börjat plugga, flyttat hemifrån osv.

Jag hade tänkt använda laptopen till att koppla till TVn och den ska därför klara av att spela HD-filmer utan problem. Jag vill kunna spela Starcraft 2 och gärna Diablo 3 när det nu äntligen kommer och kan jag spela andra nya, hyfsat krävande spel, så är det förstås ett plus. I övrigt ska datorn användas till skolarbeten och lite cslir, men det tar jag för givet att den ska klara av med tanke på ovanstående krav.

Jag har läst lite andra trådar och många säger att det är slöseri med pengar att köpa en laptop osv. men jag behöver en eftersom jag åker hem med jämna mellanrum och till skolan.

Har kollat runt lite och den som just nu ligger högst på listan är denna: http://www.prisjakt.nu/produkt .php?e=567415 , men har ni något bättre förslag så kom med det.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..