Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

IE 3.0 vs. SS XAI

Postat av drinkludret den 16 Mars 2010, 18:29
8 kommentarer · 23 träffar
God eftermiddag mina herrar och damer!

Har nu kommit upp ett problem för mig angående mina två möss 3.0an och XAI.

Har nu lirat med min 3.0 i lite över 1 år nu och måste säga att det är en av de skönaste mössen jag har använt inom CS, men för mindre än 3 veckor sedan tog jag mig friheten att köpa den populära musen XAI. Som tydligen ska vara rätt lik 3.0an i sin form.

Jag köpte XAI p.ga. brist av hertz och inställningsbar DPI hos 3.0, dock patchade jag 3.0 till 500hz. Men nu känner jag att detta bara krånglar till allting i mitt huvud. Frågor kommer upp i huvudet, ska man ha hög CPI eller låg? osvosv.

Stöter även på problem inne i CS, försöker göra snabba reaktioner som musen absolut inte reagerar på. Möjligtvis att jag har dåligt underlag men tycker att min fanboy SpawN matta bordet täcka detta.

Så frågan är om man summerar allting hos de respektive mössen, vilken är då bäst som mus?

Fråga: 3.0an eller XAI? Motivera gärna ditt svar nedanför.

disk. Är det bra att t.ex. Fnatic & SK är sponsrade av SS att de behöver använda just deras mice produkter?

3.0 eller XAI?

42 personer har röstat
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..