Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med USB-uttag

Postat av SwedishRambo den 7 Mars 2010, 14:54
7 kommentarer · 49 träffar
Hej!

Jag har ett litet problem med mina USB-uttag på datorn.

Jag ska installera om mitt operativsystem. Efter att jag stoppat i skivan och startat datorn så kommer jag till en "sida" där det står:
"Tryck på valfri tangent för att starta installationen". Då trycker jag på en tangent, men inget händer. Tangentbordet får ingen ström.

Efter den sidan så kommer jag till en annan sida med en timer på 30 sekunder där det står något i still med:
"Starta windows normalt" och "Starta Startreparation (rekommenderas)".
Även här har jag samma problem att jag inte kan använda skrivbordet.

När timern runnit ut så kommer en text där det står att windows inte går att starta pga. en ändring i maskin- eller programvaran som nyligen utförts. För att korrigera problemet står det att jag ska:
"1. Sätt i installiationsskivan för Windows och starta om datorn.
2. Välj språkalternativ och klicka Nästa.
3. Klicka på reparera datorn."

Problemet är då att tangentbordet inte får någon ström eller kontakt med datorn och är oanvändbart i detta läge innan datorn startats fullt ut.

Hoppas ni förstår vad jag menar och kan hjälpa mig med detta.

Jag kan heller inte kontakta butiken jag köpte datorn hos då den har stängt idag.

Tack i förhand! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..