Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan inte ansluta Wifi, hemnätet

Postat av Chilinot den 13 Februari 2010, 14:42
1 kommentarer · 61 träffar
Okej till och börja med så vill jag bara ha seriösa svar orkar inte med en massa småbarn som försöker vara nått.

Problemet:
Jag kan inte ansluta till mitt trådlösa hemnät med min skoldator. Jag kan ansluta med min mobil utan problem och jag vet att alla inställningar är korrekta. Jag har restartat AP'n flera gånger, bytt alla inställningar och gjort flera troubleshooting tekniker. Men det vill bara inte fungera. I min DHCP-server så står min MAC-adress med som tillfälligt leasad, så min dator har anslutit genom min AP till min DHCP-server men jag kopplas inte upp helt.

Men det som stör mig mest är att jag precis har avslutat CISCO's hem- och företagsnätverks utbildning med toppbetyg, före schemat och med bäst genomsnitt genom tiderna på min linje, men kan fortfarande inte fatta vad det är som är felet.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..