Nya datorn hänger sig, HJÄLP!
Hej, jag har sen jag köpte min dator för lite över ett år sen haft problem lite från och till - Den fryser helt och jag måste reboota..
I början när jag fick den och installerade windows hände det väldigt sällan och varje gång jag installerar om windows är det inte ofta alls, men efter ett tag blir det värre.. det går från att vara 1 gång på 3 dagar till att jag måste sitta o boota om den 20 gånger - 3 gånger om dagen till den funkar som den ska.
Har testat 3-4 olika windows och misstänker att det är något fel i burken :( jag köpte den i delar och har byggt ihop den själv med hjälp av en som var "KUNNIG"..
Jag hade lämnat in den om det inte var så att problemet är inte regelbundet så de kanske inte hade sett något fel förrän efter ett par dagar o timbetalning hade blivit dyrt :p
Ifall det är någon här som är bra på problemlösning eller kanske haft problemet själv hade det varit underbart om ni kunde hjälpa mig, gärna skicka ett PM med mail-adress om ni hade kunnat hjälpa över msn eller dyl.
Tack /bagaren