Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn funkar inte. Några tips?

Postat av Oelergott den 9 Februari 2010, 17:14
10 kommentarer · 194 träffar
Sitter på min packup dator nu eftersom min riktiga inte går att sätta på. Jag fick en trojan här om dagen och formaterade för att vara 100% säker på att allt skulle bli bra. viruset hade redan röjt till det rejält i datorn om jag ska vara ärlig, fast är dock 100% säker att mina passwords är säkra.
Näväl, jag stänger ner datorn och stoppar in skivorna för formatering. Vad händer? Det kommer upp ett fönster där det står att min dator inte stödjer de skivorna, även fast jag använder dem ca en gång varannan månad. När jag försöker starta datorn vanligt så kommer det upp ett fönster ca 30 sekunder efters start. (ungefär då som jag ska skriva in lösenordet för att komma in på datorn). Och så står det massa skit och sen i slutet står det "(Purple Code)"
. Vad ska jag göra åt detta?
Mina kunskaper inom programering är väldigt klena, men har för mig att det i något tillfälle stog att det var något fel i win32 mapen. Hur ska jag bära mig åt för att få den att fungera?

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..