Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn svarar inte. wtf?

Postat av Ander af Skane den 7 Februari 2010, 18:38
7 kommentarer · 47 träffar
Hej, Jo det är så att jag har haft lite strul med datorn här hemma och skriver just nu från familjedatorn eftersom min riktiga datorn har kraschat / lagt ner.

Det har tagit en tid nu för mig att starta datorn och sen slutar den svara, vafan tänkte jag. Hade ju aldrig hänt mig innan, så jag tänkte starta om den och sedan prova igen.

Självklart funkar det inte denna gången heller, Jag fortsätter starta om datorn och försöka få igång den om och om igen.

... Tills den faktist svarar för en gångs skull och sedan kommer det upp ett meddelande att jag ska reparera datorn genom att sätta in min windows-skiva och sedan starta om.

"Smart" som man är gör man som det står och sedan så väntar jag en stund.

Detta funkade till 75% och sedan när windows startar då det står i någon stil såhär: "Tryck en valfri tangent för att starta windows-skivan".

Och just då... då slutar min dator svara så jag kan inte trycka in något och därför inte reparera datorn. ;<

_OM det är till någon speciell hjälp så har jag vista._

Finns det någon lösning för att kunna reparera och återgå till mitt ide och vara osocial?

anderi
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..