Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grafikkortet är konstigt.

Postat av Smaragdtjyven den 3 Februari 2010, 22:36
7 kommentarer · 20 träffar
Hejsan har ett nvidia 9600gt som är lite konstigt. Kortet kraschar när jag spelar spel som kräver grafik, går bra cirka 5-20 min. Det laggar inget alls det bara blir svart i skärmen så jag blir tvungen att stänga av datorn.

Det är så här att jag tanka nvidia ntune för att se temp, tempen var bra. Men sen såg jag något konstigt att min GPU core låg på 1243mhz när den låg förut på 900mhz orginal förut, GPU memory ligger på 13203 mhz den låg förut på 650mhz har jag för mig!

Sen kanske någon snäll själ kan länka en fläkt kylning till nvidia 9600gt med en tyst fläkt :)

Så jag undrar om någon vet vad felet är eller om det finns ett program så man kan sänka mhz.? Det blir precis som när man har överklockat ett grafikkort och det kraschar när man spelar! Någon som kanske länka ett program som man sänker mhz på gfx :)?

EDIT; Laddade hem riva tuner nyss, och där stod det att det var normalt men inte på ntune som sagt. blir förvirrad :/
Tack för mig / D

nvidia or ATI ?

21 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..