×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Crt skärm

Postat av turbo_ den 25 Januari 2010, 13:33
7 kommentarer · 204 träffar
Tjenna. har precis köpt mig en Crt skärm för att testa hur de var att spela i 100+ hz. men när jag kommer hem så får jag max upp den i max 85 hz. och satt och läste runt nu och hittade detta;


"Designed for superior image quality, the Diamond Plus 73 is made even better by an impressive 0.25-millimeter center-to-corner unipitch aperture grille and 1,280 x 1,024 maximum resolution with a refresh rate of 60 Hz

___(120 Hz at lower resolution)____.

Exceptionally easy to use, the Diamond Plus 73 comes equipped with an enhanced onscreen display control system. The control system incorporates multilanguage, icon-based screens with front panel buttons."

**kanske också ska säga att här är länken till informationen , http://www.amazon.com/Mitsubis hi-Diamond-Diamondtron-Natural -Monitor/dp/B00004Y74H

jag har testat att köra lägsta "resolution" , men kan fortfarande inte starta den i 100 hz, även testat att klicka ur dölj lägen skärmen inte kan blablabla. tack på förhand
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..