Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet problem

Postat av Stalin! den 21 Januari 2010, 20:58
6 kommentarer · 225 träffar
Hej. Nu är det så att mitt trådlösa nätverkskort börjar ge sig och jag kan inte ansluta med kabel... Kabeln är i satt och det lyser grönt både på routern och i datorn. Men på mina nätverksanslutningar så kommer det inte upp någon ikon. Har kollat runt som fan men inte hittat något.
.
.
Update*
Har hittat drivrutiner och ethern enheten är nu istallerad. MEN,
Den har nu ett gult utropstecken över sig, och det går inte direkt bra. Någon som vet vad jag kan göra?

.
.
Jag Har laddar ner 3olika drivrutiner, alla som stöder mitt operativsystem och ethern enheten. jag sparar mapparna på skrivbordet. går in på enhetshanteraren och tar uppdatera drivrutin. Väljer i listan och tar fram mappen på skrivbordet som drivrutinen ligger i. Tar sedan installera och så börjar det ladda. När den är klar så står det att den inte lyckades hitta filen. Hur fan går det ihop! har ju visat exakt vart den ligger och kollat så det finns system fil i den. Något jag måste göra med filen innan jag installerar den? tack för svar.

Mvh/Stalin
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..