Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Okunnig! (datorer)

Postat av ADRA-FANBOY den 28 December 2009, 20:10
10 kommentarer · 149 träffar
Tja, har under en längre tid funderat på att köpa en ny dator och har hört om vad jag bör tänka på vid ett alternativt datorköp.

De flesta har sagt att jag bör bygga en egen eftersom att det dels är lätt och billigare. Så har tänkt en del på det där, men som sagt om jag ska bygga en egen dator så bör det ju vara bra att veta vilka delar som passar varandra osv, vilket jag inte vet! (helt okunnig) så har läst nån guide på nordichardware men hjälpte inte så mkt då det för det mesta bara står om installationen och vad delarna gör i datorn.

Så, nån av er här på freggabajt som har tips alternativt flera guider då det gäller delar!? Skulle vilja lära mig lite om de olika delarna då jag inte kan ett skit, och hur ska man veta om dom ens är bra överhuvud taget? förstår mig inte ba på alla siffror osvosv. Wall of text jag vet, tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..