Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Elajta prylar!

Postat av Punkt3ring den 10 November 2003, 20:55
56 kommentarer · 117 träffar
Det e så att jag har köpt o testat det mesta som e känt av musar, musmattor, headset , mouseskatez mm....
och nu hade jag tänkt redovisa för alla resultatet av alla mina tester tex vilket som e best o så..

MUS: MX500an e den besta pga dens motor och Dens confort men om man köper den e det mkt som måste ändras tex... accen, ta bort tyngden,mousefix osv.. men när det e klart e den helt klart den besta musen
2a: 1.1an plaserar jag på 2a för dens confort och för dens enkelhet, den behöver inte mixtras med som MX500an fast dens motor är inte ens nära lika snabb som MX500ans så en fixad MX500a lätt på toppplatsen

MUSMATTA: icemat,everglide,func,steelpad ,XXlarn osv osv osv.... jag har testat dom alla o resultatet är utan tveckan fUnc rough side den slår det mesta fast på andraplats kommer icemat så e där inte samma glid som fUnc men dock finns det en nackdel med fUnc den bränner mouseskatez minst 3 ggr snabbare än icemat men om dte e ett problem kan man ta den släta sidan men om man följer mina tips när de gäller mouseskatez så e det inge problem:D

MOUSESKATEZ :asså när det gäller mouseskatez vad tänker företagen på... ja jag har ingen aning HLO padsurfers o allt annat skit har inge chans mot helt vanligt tejp det beror lite på tejpen men man kan testa sig fram, jag personligen har först satt av klippta plåsterbitar på MX500ans fötter sen vanligt tejp över...fattar inte men dom glider mkt bättre än alla andra skatez.. WIERD!!!!!
själva plåsterbiten gör ingen stor roll på själv gliden men den gör att man enkelt kan märka LÄTT om tejpen pajjar för de plåstret liksom bromsar ganska starkt:D
desse skatez håller BRA i ca 2 veckor sen kan man bara byta tejp inge klab inte dyrt:D

HEADSET:Comfor t,ljud,Sorround,Mic,Hållbarhet finns två Headset som toppar alla och båda e tillverkade av det kända företaget Plantronics det e DSP-500 och Audio 90 dom toppar i allt.jag har slösat många 1000 kr på o testa olika headset trådlöst o det bara pajjar eller klabbar eller känns som en tång på huvet "Cosomic":D
det händer ofta att det glappar eller miccen pajjar eller nåt i den stilen.men DSP-500 e dyra som fan men dom har inbyggt ljudkort typ så om man har ett fattigt LIVE kort lr nåt den stilen e det dom de besta utan tveckan..
men om man har typ soundblaster audigy eller hur det nu stavas så e det bara slöseri o köpa DSP-500 så då kan man lika ra köpa audio 90

CORDHOLLDER:fUnc grejen när väl sladden mjukat upp sig så e den de besta:D

... det va allt:D
jag är införståd med att jag kommer få en massa klago kommentarer från alla som inte har dom sakerna som står här pga av att dom tycker dom har köpt fel men det e bara o kommentera men dom behöver inet skriva NOOB cpunge OSV OSV OSV....
Föregående tråd

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..