Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jobbigt problem med mina nya V2

Postat av enzity den 26 December 2009, 12:29
2 kommentarer · 90 träffar
Tjena fraggabajtare ! Jo var såhär att jag köpte mig ett par V2 lurar igår på onoff's mellandagsrea och var helt nöjd med det de första timmarna, men efter ett tags lirande så vet jag inte vad som hände ,men helt plötsligt kändes det som om att det fattades några frekvenser i den vänstra luren. Volymen är lika hög i båda men ljudet låter mycket klarare i den högra luren. Som sagt det var perfekt i 4-5 timmar men efter det märkte jag detta och blev ganska besviken.

Sitter nu o provar med mina gamla Icemat Siberia från 05 som jag har använt tills nu och de är det inga problem med ljudet med, dock har plasten spruckit (därav att jag köpte ett nytt) så det är inte så skönt o ha på sig.

Vad tycker ni jag ska göra, reklamera headsetet och riskera att få något annat skit ? Eller köra på (det är ju trotsallt lika hög volym men känns extremt jobbigt då o då).

Tips & råd uppskattas ! Om någon har haft samma problem och lyckades lösa det får ni gärna berätta :)

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..