1
2233RZ Suddig bild i cs.
Postat av haydar_gym den 25 December 2009, 14:43
12 kommentarer · 126 träffar
Hejsan!
Det är så att jag har en inköpt Samsung 2233RZ och har lite problem i cs.
Nämligen så att det är väldigt suddigt ingame. Har testat massor olika drivrutiner, sänkt upplösning/hz i både win och cs har testat med skalad skärm och helskärm.
Men blir ändå inte bättre ända gången det blir bättre är när man kör window mode.
Men det är inget jag har lust att göra. Så finns det någon som haft samma problem eller vet en lösning?
Värt att säga är kanske att jag testat med högsta samt original inställningar på skärmen.
Har kompisar som kör original och för dom är den inte överhuvudtaget suddigt.
Förövrigt har jag XP och ett GTX 260 om det nu är nödvändig info.
Hoppas på hjälp så snart som möjligt så jag vet om jag ska skicka in en rapport till stället jag köpte skärmen!
kan tillägga att det är VÄLDIGT suddigt, gubbarna ser ut som en smet..
Det är så att jag har en inköpt Samsung 2233RZ och har lite problem i cs.
Nämligen så att det är väldigt suddigt ingame. Har testat massor olika drivrutiner, sänkt upplösning/hz i både win och cs har testat med skalad skärm och helskärm.
Men blir ändå inte bättre ända gången det blir bättre är när man kör window mode.
Men det är inget jag har lust att göra. Så finns det någon som haft samma problem eller vet en lösning?
Värt att säga är kanske att jag testat med högsta samt original inställningar på skärmen.
Har kompisar som kör original och för dom är den inte överhuvudtaget suddigt.
Förövrigt har jag XP och ett GTX 260 om det nu är nödvändig info.
Hoppas på hjälp så snart som möjligt så jag vet om jag ska skicka in en rapport till stället jag köpte skärmen!
kan tillägga att det är VÄLDIGT suddigt, gubbarna ser ut som en smet..