Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Chassi Och Nätagg

Postat av Lajana den 18 December 2009, 15:10
19 kommentarer · 97 träffar
Hejsan, Jo jag har ett problem, mitt nätagg delar inte ut så mycket ström som behövs till grafikkortet och på det nätagget är det en 80mm fläkt och alla nya nätagg är ju såklart 120 mm fläkt. Och precis under mitt nätagg så sitter ju en vanlig fläkt. vilket betyder att jag kommer inte få plats med ett nytt nätagg... Så ska man köpa ett nytt chassi eller vad tycker ni ? Nätagget jag har nu är på 250w...

Funderar på ett Antec 300 men eftersom alla uttag där bak sitter olika på alla chassin så de kanske inte blir så lätt att få det rätt ?

Och ifall de blir nytt nätagg vilket rekommenderar ni då ? Vet att Ace inte delar ut så mycket ström som det står.

EDIT; Har ingen aning om moderkortet men chassit jag har nu är lika stort som antec 300, problemet är ju att de sitter en fläkt precis under och då får man ju såga ny plats till fläkten

EDIT; Är König's nätagg något att ha ? hittade 550w för 550kr på eksjoit...

Spec : AMD 9500 Quadcore 2.2 ghz

ATI Radeon Hd 3650 512 mb

4gb ddr2

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..