Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gaming dator

Postat av maffro den 13 December 2009, 23:49
30 kommentarer · 202 träffar
Halloj,

Såhär i december är det ju dags att köpa julklappar och till min lillebror, som är född 95, tänker familjen och jag gå ihop och köpa honom en gaming dator som han så länge önskat sig. Han är ett "datafreak" och kallar sig själv för en riktig gamer ;) Nu letar jag efter företag och butiker som säljer hyfsade speldatorer till bra priser. Han vill gärna ha en laptop men det kostar väl mer för samma gaming-prestanda eller har jag fel? Rösta gärna om ni tycker man ska lägga pengarna på en stationär eller en laptop och skriv gärna för- respektive nackdelarna.

Vet inte allt vad han nu spelar på datorn då han hoppar från spel till spel och har massor installerade. Några som dock inte tar allt för mycket kraft är WC3, left4dead och massa olika-konstiga-online-gratis-s pel :P Så datorn behöver inte vara en über-super-flashy-gaming-compu ter med fetta-coola chassit.

Har ni kolla på några bra företag som säljer just detta eller har riktigt bra erbjudanden får ni gärna skicka ett svar i tråden.

Tack på förhand!
/Maffro

Pengarna på en stationär eller bärbar gaming-datorn?

79 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..