Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Byta grafikkort i laptop?

Postat av B-Tasty den 13 December 2009, 21:12
8 kommentarer · 348 träffar
Hej! Kom precis hem från träningen och upptäckte att skärmen var helt svart i flera minuter efter att jag startat datorn. Har startat om den typ 10 gånger nu och det kommer inte fram någon bild över huvudtaget!

Jag har haft problem med att datorn stängs av när jag spelat mer krävande spel pga att den blivit för varm (antagligen grafikkortet) så jag antar att det är de som är trasigt nu :/ fast jag är inte säker så ni får gärna berätta om ni haft liknande problem eller så!

Det känns ju lite jobbigt att en dyr dator som knappt är 1,5 år gammal ska gå sönder bara sådär. Men jag undrar om det är någon som vet om jag kan lämna in den någonstans och få den lagad? eller är det fysiskt omöjligt att byta grafikkort i en laptop? :S

Aja, tack så hemskt mycket på förhand till alla seriösa svar!

/Roger

--

Det är för övrigt en

HP Pavilion DV6730 - Athlon 64 X2 TK-57 / 2GB / 160GB / 15.4" TFT / DVD±RW / Vista Home Premium

http://www.webhallen.com/prod. php?id=83652
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..