1
Vad tycker du....
Postat av xque den 13 December 2009, 19:57
2 kommentarer · 73 träffar
Tjenare, Jag och farsan drog till mediamarkt för att han ville kolla lite gamingsaker till mig osv, Det är undrar är att just nu så har jag en 3.0(intellimouse 3.0) och ett 4H(Steelseries 4H-Headset) och mitt headset är söner alltså det kommer ljud och jag kan ha på mig det
Men problemet är att högra luren ramlar av ibland ;D
Och ang musen så är det så att jag hade färgat om den alltså mit 3.0 till vitt och nu svettas jag skit mkt med den. Så jag fick pröva en Steelseries Kinzu i lagret (kusin som jobbar där) och jag tyckte den var otroligt skön med ändå rätt liten jag har stor hand och så, Men den var inte dyr heller, Och jag har läst och hört att Xai krånglar.
Så jag frågar er fragbite tycker ni att jag ska köpa ny mus och headset eller bara headset, inte bråska med musen osv men iaf.
Tack på förhand
Men problemet är att högra luren ramlar av ibland ;D
Och ang musen så är det så att jag hade färgat om den alltså mit 3.0 till vitt och nu svettas jag skit mkt med den. Så jag fick pröva en Steelseries Kinzu i lagret (kusin som jobbar där) och jag tyckte den var otroligt skön med ändå rätt liten jag har stor hand och så, Men den var inte dyr heller, Och jag har läst och hört att Xai krånglar.
Så jag frågar er fragbite tycker ni att jag ska köpa ny mus och headset eller bara headset, inte bråska med musen osv men iaf.
Tack på förhand
Vad tycker du....
19 personer har röstat