Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

MHC-EC99i till sverige/europa?

Postat av Lycosa den 1 December 2009, 16:39
0 kommentarer · 184 träffar
Hej. Skulle behöva lite hjälp med ett mini-Hifi-system.

Satt för ett par veckor sedan och kollade in sonys system "MHC-EC99" och tänkte att det där vore ju något för mig. Sen får jag helt plötsligt syn på "MHC-EC99i" vilket har kraftigare subwoofer och ipod-dock mm. Då vill jag ju självklart ha den istället.

Nu är det såhär... MHC-EC99 säljs i sverige för ~3300kr, men MHC-EC99i finns inte ens att köpa här och de sidorna jag hittat det på i usa har prislappen legat på otroliga ~1400kr vilket jag inte tror på alls!

Nu är första frågan denna: Vet någon om detta system ska lanseras i sverige och isåfall när?

Andra frågan: Finns det något liknande system ni skulle kunna rekommendera för en liknande peng?

OBS Vet inte riktigt hur det här sony-systemet är, men vill ha ett som har en förhållandevis "rapp" subwoofer. Alltså hänger med till lite mer "dunk-låtar".

Uppskattar verkligen hjälp. Tack o bock på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..