Hej!
När jag loggade in på WoW idag så började hela WoW lagga fast, olika färger visade sig etc, sen hängde sig datorn och när jag startade den igen så blev det blåa sträck överallt på skärmen, redan när Windows startar upp så uppstår strecken som är på hela skärmen. Har installerat kanske 4-5 olika drivrutiner till grafikkortet.
Jag har också städat datorn, plockat isär grafikkortet och verkligen gjort det rent på varje centimeter så det inte är nå damm som skapar problemet.
Installerade en drivrutin som gjorde att det blåa sträcken försvann under ett par minuter men sen när jag gick in på WoW igen, så upprepades samma problem.
Det ser ut som att man kör Windows på 16bitar och utan drivrutiner ibland, alltså färgerna försvinner, det laggar väldigt mycket när man drar runt fönster i Windows.
Kan någon vara väldigt snäll och hjälpa mig med vad problemet är? Har faktiskt ingen aning om var problemet ligger.
Kan tillägga att grafikkortet är ett Nvidia EVGA 8800 GTS.
Datorn är snart 3 år.
Tack på förhand!
ingen som har koll till 100 hur det ligger till?
Så som jag förstått det så måste du jailbreaka för att kunna använda svenska SIM-kort i en Iphone från USA.
Jag är som sagt inte säker.
Men kan du utveckla dig lite så att TS kan få ett svar istället?
Jag läste det nyss på flashback men den tråden är från 2010 och det var också svaret, så som sagt jag vet inte riktigt men det var så förut.
Kan du inte ringa Apple då?