Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag vill förstöra min dator.

Postat av RIP Jolt den 16 November 2009, 22:33
42 kommentarer · 244 träffar
Hej,

Min gamla dator gick sönder så nu tvingas jag köra på en gammal skit dell. Pappa vägrar köpa en dator från komplett/inet utan vill bara köpa från nåt lågkvalitets icke gaming företag som Dell eller Packard Bell om inte jag betalar 2000 kr. Jag får den inte förrän jul då.

Min plan är att förstöra min dator, inte helt, men tillräckligt för att jag ska tvingas få en sådan dator. Alltså vill jag få bluescreen ganska ofta eller att skärmen blinkar som fan osv.

Så hur ska jag göra för att förstöra den lite, men inte för mycket?

Gnugga händerna i håret så jag får megamycket statisk elektricitet och sedan nudda grafikkortet?

Kan säga att det inte går att överklocka datorn då det är något speciellt med Dells moderkort på denna dator. Annars kunde man gjort den jätte ostabil?

Hjälp mig, snälla.

JUSTE: Om ni inte vet så kan ni väl iaf skriva argument för inet/komplett! Gubbjäveln tycker att 350 mkr för inet och 5,8 miljarder kr/år i omsättning är "små" företag.

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..