Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Eac problem/bugg

Postat av lezendo den 12 November 2009, 16:36
3 kommentarer · 100 träffar
Tja! Har ett återkommande problem när jag spelar med EAC, efter ett tag (allt mellan 30min till 2hrs) så fpsdroppar jag katastrofalt. Lirar laggfritt utan choke, 100 fps konstant ändå tills det "smäller till". Stänger jag av cs och eac, går in på en server utan eac så är det fortfarande likadant. Tillochmed ljudet laggar satan. Däremot löses problemet direkt av en reboot. Har testat stänga av virusskyddet, brandväggar och dylikt. Händer fortfarande då och då. Prövade formatera om datorn, men det händer fortfarande vid slumpmässiga speltillfällen på EAC. Vet att EAC drar ganska mycket datorkraft, men CPUanvändningen ligger knappt på 10% när EAC + CS är igång, och har ca 3GB ledigt ram kvar då också. Lirar på en DellInspiron 530 : Dualcore @ 2.66GHz + 2.45 GHz, 4028 MB ram, ATI radeon HD 2600 XT @ 256MB Grafik. Alla andra spel flyter på grymt bra, har enormt bra prestanda utöver denna "EACkrash(?)" Så datorns komponenter/skick kan nog säkerligen uteslutas. Har även testat med att ange processortillhörighet, 1 på CS och 1 på EAC. Hjälper inte. Skulle det vara "Dålig dator-problemet" borde jag väl lagga konstant? Och inte fucka ur hela datorn när det väl kommer? Eftersom det kvarstår när jag stängt av CS/EAC och ger sig inte förns efter reboot. Tips?
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..