Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bildskärm 4-bit.(?) Hjälp snälla

Postat av PRiNSEN den 1 November 2009, 19:01
12 kommentarer · 106 träffar
Tjabba!

Satt i Onyx10 raid sen plötsligt tabades wow ner och jag fick 4-bit på datorn i färg. Har formaterat om 2ggr efter det men det är fortfarande 4-bit's färg på datorn. När jag ställer in på 32-bit och upplösningen 1440x900 så verkställer den sig tillbaka till 4-bit 640x480. Jag undrar nu vad felet kan vara, är det något virus som ställt till det eller vadfan har hänt?:o Kan även notera att jag gått in och avinstallerat grafikkorts-drivrutierna och installerat på nytt igen men problemet kvarstår fortfarande. En sak jag DOCK la märke till var att när jag gick in på Enhetshanteraren så var det ett Utropstecken på grafikkortet (!) i en gul cirkel, sen så kan jag inte gå in på Egenskaper eller Avancerade inställningar på Bildskärmsinställningar. Har datorn kraschat eller vadfan har hänt? En bild på färgen ser ut på min data ser på ett ungefär ut såhär som det gör på denna bilden. http://media.photobucket.com/i mage/4bit%20computer%20screen/ dogfighter/Picture040.jpg

Jag vore evigt tacksam om någon kunnig kunde ta sin tid och försöka komma på vad lösningen kan vara eller hjälpa mig. Tack!
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..