Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steelseries Siberia v2

Postat av simppE den 21 Oktober 2009, 02:51
5 kommentarer · 60 träffar
Tjena!

Det är knappast så många som har testat det nya headsetet men jag ställer frågan ändå. Är det inte meningen att det ska vara bättre än 5H v2?

För enligt Steelseries hemsida så är 5H v2 fortfarande dyrare. Ja iallafall till min poäng.

Hade ett par 5H v2 tidigare som jag råkade dra i för hårt så bara ena hörluren funkar.

Min fråga är då om jag kommer att få lika bra ljud om jag använder mitt 5H v2 USB ljudkort med siberia v2 lurarna?

Sparar nämligen 200kr på det, inte mycket men alltid något :D Dessutom ifall 5H USB ljudkortet är bättre, så är det ju onödigt att köpa Siberia v2 ljudkortet.

Tack för svaren! (Gäller endast de seriösa) =)

Är trött, inte den bästa på att förklara mig och stava rätt =D

TILLÄGG : Förresten vet ni nån hemsida man kan beställa dom från förrutom maxfps? Bor nämligen i Finland och dom skickar inte hit dom. Vet ni om dom kommer i rosa också som förra versionen? :D Tröttnat på mina gamla svarta -,-

Vilket är episkt?

19 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..