1
Datorn startar ej :S
Postat av fRIISK den 19 Oktober 2009, 17:13
19 kommentarer · 16 träffar
Nu är det så att min dator är helt död sen när jag kom hem från skolan för ca 30 minuter sen. Först startade jag datorn men då gick inte skärmen igång så jag tröck av den och försökte starta den igen. Då hände ingenting. Kollat om alla kablar sitter i som det ska och det gör dom. Ström får datorn, för när jag kopplar in strömkabeln lyser en grön lampa på moderkortet. Kollat om det är "glapp" i knappen men det är det inte.
När jag klickar på startknappen så händer absolut ingenting. Ingen fläkt går igång, börjar inte låta ens, som att det inte fungerar.
Behöver nu hjälp av dator kunniga om detta. Vad kan problemet vara? Igår på kvällen så startades den inte, jag kopplade in och ut strömkabeln så började det fungera men nu fungerar det inte alls.
Mvh
Friisk.
När jag klickar på startknappen så händer absolut ingenting. Ingen fläkt går igång, börjar inte låta ens, som att det inte fungerar.
Behöver nu hjälp av dator kunniga om detta. Vad kan problemet vara? Igår på kvällen så startades den inte, jag kopplade in och ut strömkabeln så började det fungera men nu fungerar det inte alls.
Mvh
Friisk.