Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dator kan inte avsluta

Postat av dnc den 15 Oktober 2009, 21:47
21 kommentarer · 351 träffar
Hej, vad är fel om min flickväns dator inte kan stängas av eller starta om? Kommer inte in i windows utan står bara och laddar laddar och laddar ingenting händer. För att 30 minuter senare reboota sig själv.
Formaterade precis och den vägrar även då dö när man försöker stänga av den. Det står tex, "Windows avslutas" men ingenting händer, stod så 2 timmar sen tröttnade jag, och startar ju inte om ehller nu när jag formaterar. Vad kan det vara? Förut stod det "Disk boot failure, please insert system disk and press enter"
Satte i skiten och då hittade datorn inte hårddisken och bytte plats på sladden in i moderkortet och funkade men går fortfarande inte stänga av den starta om eller komma in i windows. Nu har jag formaterat och det kmr inte gå att starta om eller stänga av utan att göra det manuellt. Vad kan vara felet?

Ty
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..