1
Processor koll?!
Postat av dempan__on2 den 8 Oktober 2009, 17:32
7 kommentarer · 125 träffar
Visste inte vad jag skulle ha som topic! Men till saken om vi säger att jag har ett INTEL PENTIUM baserat moderkort med socket LGA 775 vi säger att det har nått år på nacken kan jag då ha vi säger INTEL CORE processor socket LGA 775? Eller måste jag i så fall ha Intel pentium processor socket LGA 775 för att få det att funka? Okey vet inte hur jag ska förklara men hoppas någon förstod :)
Ska försöka förklara en gång till om det var någon som inte förstod.
Så här är läget jag har en datorn som står och det är INTEL CELERON DUAL CORE på den datorn jag letar då efter en ny processor har hittat ganska många, Så min fråga är måste jag ha INTEL CELERON för att få det att funka eller kan jag tx stoppa i en INTE CORE? Tack för mig hoppas någon kan ge mig ett bra svar!
//////////////////////////// ////////////////////////////// /////////////////////
Ska försöka förklara en gång till om det var någon som inte förstod.
Så här är läget jag har en datorn som står och det är INTEL CELERON DUAL CORE på den datorn jag letar då efter en ny processor har hittat ganska många, Så min fråga är måste jag ha INTEL CELERON för att få det att funka eller kan jag tx stoppa i en INTE CORE? Tack för mig hoppas någon kan ge mig ett bra svar!
//////////////////////////// ////////////////////////////// /////////////////////