Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ljudproffs? (hjälp)

Postat av insanity den 2 Oktober 2009, 17:26
2 kommentarer · 96 träffar
Har nyligen köpt ett Roccat Kave 5.1 headset, ljudet låter hur bra som helst i både film, musik och CS. Dock så låter det inte alls lika bra i ventrilo om man har valt 5.1 i ljudkortet, utan ventrilo låter bäst om man väljer Stereo. Men eftersom precis allt annat låter bättre i 5.1 så vill jag ändå köra på de. Till headsetet medföljde en mindre "kontrollpanel" där man kan ställa in de mesta med ljudet, men så vitt jag vet så har jag ställt in de så bra det går där.

Så är det någon som vet hur man kan få det att låta BRA i ventrilo? För att förklara de så bra som möjligt så låter de folk pratar långt bak i mitt headset när 5.1 är aktiverat, tillskillnad när man väljer Stereo och det låter normalt. Enligt BrutalCS recension om headsetet så ska det låta normalt i ventrilo om man har ett ljudkort som stödjer 5.1, och det är precis vad jag har.

Så hade vart underbart om någon hade lösningen till mitt problem, för detta headset är verkligen riktigt bra!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..