Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är den här datorn bra och duglig?

Postat av Zeyto den 2 Oktober 2009, 17:08
28 kommentarer · 159 träffar
Tja

Min tredje "jag ska köpa dator tråd"

Men nu är det bara 2000kr kvar tills jag har cirka 9500kr så varför inte slänga upp en till..

Har lite frågor.

1. Räcker 600W 80+w nätagg eller måste jag ha 750w 80+? (Ska köpa 1 till större hårdisk efter jul - mer fläktar till chassit // till golvet och förmodligen 4gig till ram av samma typ efter jul vill säja)

2. Vill inte ha intel/ Nvidia - vill prova på något nytt.
Så jag undrar om AMD Phenom 2 med am3 sockel kommer att ersättas inom en snar framtid eller är dom fullt dugliga?

3. Kommer datorn funka bra med windows pro 32bit? / Ska skaffa windows vista ultimate 64bit senare när man får lite mer pengar eller windows 7 64 bitars)

4. Är datorn bra? Skulle den klara typ Crysis - Empire total war osv?

5. Är den prisvärd eller finns den någon del jag bör ersätta?

6. Såg att det fanns en likadan processor på inet fast istället för 3.0Ghz så vr den på 3.2Ghz - Är det värt att betala 200kr för 0.2Ghz när det är i stort sett samma processor?

Jag vet att chassit är fulltower och jag valde den av en anledning. Jag vill synas och den ser badass ut och den värkar bra =P

- Era synpunkter .. tackar.

Länk till datorn.
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/nydatorigenamg.jpg
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..