Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Creative Fatal1ty Gaming Headset ?

Postat av notor!ous den 29 September 2009, 22:09
15 kommentarer · 85 träffar
Hej,

jag har bestämt mig för att köpa ett nytt headset då mitt gamla börjar bli ganska dåligt, om det ens var bra från början (tillverkaren heter "Trust", har tbh aldrig hört talas om dem ens :S). Jag har då kollat runt lite på olika alternativ, t.ex. Siberia, Creative Fatal1ty, Koss SB45/49, Steelseries 5H, mfl. Min första tanke var att slå till på Siberia, då man har hört många bra saker och så om det, men det känns samtidigt som att väldigt många har det, och jag skulle hellst inte vilja vara "mainstream", om ni förstår vad jag menar ;)

Så jag läste lite recensioner om olika headset på nätet, och kom fram till att Creative Fatal1ty verkade vara omtyckt (det var någon någonstans som tyckte att ljudkvaliteten på micen var typ "bra men inte perfekt" eller något åt det hållet, samt att det kunde göra ont om hade på sig det i flera timmar i sträck, men det brukar inte vara några problem för mig). Så jag undrar nu om någon på Fragbite har haft det här headsetet, och kan berätta lite om det ? Både bra och dåliga saker naturligtvis !

Tips på andra bra headset uppskattas också !

MvH,

notor!ous^
Föregående tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..