Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator problem.

Postat av hoLd den 7 September 2009, 20:50
1 kommentarer · 23 träffar
Tja FB =)

Jag har haft min dator i cirka 2 år nu har aldrig haft några stora problem bara lite små saker osv.

Och så i fredags när jag skulle sätta mig och köra lite så bara den kollapsar.

Jag skulle starta WoW, så blir skärmen svart och en "skylt" kommer upp där det står "No signal" (Brukar hända när man t.ex. rycker VGA sladden.), fläktarna går igång som fan och datorn piper var 5 sekund.

Det har hänt varje dag sen fredags cirka 1-2 gånger per dag och ibland funkar den jättebra om man låter den vänta typ 1 timma efter start.

Jag har kollat så att fläktarna funkar osv. Och så har jag prövat att rensa datorn med CC-Cleaner och diskdefragmentering och diskrensning, rensat onödiga program och virussökt den. Har också installerat ny drivers och uppdateringar osv.

Jag blir tvungen att trycka av datorn direkt på knappen och Ctrl-Alt-Delete funkar inte.

Så någon som kan lösa problemet?

För övrigt har jag en Vista om det skulle vara till någon hjälp.

Tack så mycket för att ni tog eran tid att läsa och jag hoppas få vettiga svar!

PS. Formatera orkar jag inte just nu med tanke på alla program som jag har det kommer ta år att installera om.

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..