Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blue Screen, absurt? Titta hit

Postat av Chinatown den 6 September 2009, 09:47
11 kommentarer · 150 träffar
HEJ! Jag hoppas verkligen någon snäll själ skall kunna hjälpa mig här.

8 aug 2008 köpte jag en Acer dator på Media Markt, för en 4k. Jag installera datorn med standard program som Messenger och sådant. Efter jag hade hämtat hem alla 51 updates på den datorn så var allting fint. Klockan blev mycket och jag gick och la mig. Nästa dag vaknar upp, sätter på datorn kör Counter-strike 1.6 som vanligt och sedan fick jag en Blue Screen, jag tänkte "Vafan?" Sedan dess har det bara hållit på. Jag har formaterat ett flertal gånger och hämtat hem drivrutiner osv. Det var 1 års garanti på burken...

7 aug 2009 11.00 Har jag försökt med allt! System återställning, formatering, netsh winsock reset catalog i CMD. Suppotrarna börjar tröttna på mig... Jag kollade på kvittot och ser... 1 års garanti!!! Sen kolla jag på inköps datumet 8 aug 2008. Jag kollar i almanackan och ser räddningen: 7 aug 2009!! Ja! Det är en dag kvar... Åker bort direkt och lämnar in på lagning jag berättar vad som har hänt och sedan säger expediten bakom disken så här: "Då är den klar om ca 2-3 veckor" Så jag tänkte "Fan va långt tid..." sen tills igår 4 september 2009. VAR DEN INTE KLAR!!!??

Jag får ersättning av en ny dator helt utan extra kostnad (en bättre):

Windows Vista Home Basic
320 GiB hårddisk (förra: 160 GiB)
2 GiB ram-minne (Förra: 1 GiB)
Nevida geForce 7050 (Förra: ATI radeon nått)
Dual Core (Förra: Ingen dual core)
Blekin G trådlöst internet (Förra: Nätverks kort med 2 antenner)

Jag gör likadant med denna, jag installerar den och fixar standard prgs som Messenger osv. Allting funkar fint, tills för 2 timmar sedan då jag fick en Blue Screen!?

Till Diskussion: Hur kommer detta sig!?

**BER ER FRAGBITE HJÄLP!**
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..