Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

deltaco help, lmao

Postat av Vinsit den 18 Augusti 2009, 18:18
20 kommentarer · 468 träffar
Deltaco suger imo. Men vad gör man inte om tjocka syran sätter sig på ditt rediga headset. Jaja anywho har använt ett deltaco -59 headset sen i början av sommarn typ fungerat rätt bra för att ha kostat 250 spänn ^^. tills idag då när man helt plötsligt får bluescreen... -.- och då när man loggar in igen står det "No audio output device installed" -.^ ! så nu har jag suttit i typ 2 h och letat efter drivers till en vara som jag alltså inte behövde driver till innan... och det är ju helt omöjligt att hitta några driver till en jävla deltaco -.-!
undrar nu om det är någon snäll liten fb:are som kan hjälpa mig :), dock kommer tråden antagligen vara host till större dels dryga och helt onödiga kommentarer som tillexempel: omg wtf inte deltaco Heaton skare varee!!, lol l2stava!! och smör till exempel.

tack på förhand om det är någon som svarar seriöst och hjälper stackars mig :) /care på folk som whajnar på min svenska :>

> fish.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..