Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med datorn!

Postat av LÅST KONTO 201168 den 18 Augusti 2009, 16:40
7 kommentarer · 42 träffar
hej hej , har ett ganska stor problem med min dator. När jag sitter och spelar Age Of Empires så laggar det alltid ganska mycket och sen så slocknar alltid skärmen efter kanske 5min, och så kommer det upp no signal input. Och det händer samma sak när min syster ska spela the sims 3 då slocknar alltid skärmen efter ett tag.

Men det konstiga är att när jag spelar cs 1.6 så funkar allt perfekt och skärmen lägger inte av. I början trodde vi att det var något fel på skivan på the sims3 men efter att det hänt samma sak med Age Of Empires så verkar det bara vara något fel på min dator.

Jag har provat olika skärmar på dator och spela age of empires med men det händer fortfarande samma sak. Jag har också testat olika upplösningar på datorn just nu har jag 800;600

Någon som vet vad problemet är? Skulle bli otroligt tacksam och någon lista ut problemet. MVH

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..