1
Laptopköp
Postat av mahler den 17 Augusti 2009, 03:52
4 kommentarer · 43 träffar
Nu behöver jag all hjälp man kan få till köp av en laptop.
Det jag letar efter är datorsajter som är billiga men håller ändå en standard och bra kundtjänst. Laptopen kommer användas till studier och kanske filmtittande.
+ För batteritid
+ HDMI-utgång
Jag vill då ha en så bra dator som möjligt. Då den inte ska användas till spel så ligger väl budgeten upp mot 5k.
Eftersom jag endast kommer se film förhoppningsvis via HDMI-kabeln så spelar inte storleken på displayen så stor roll. Sparar hellre några hundralappar/tusenlapp med mindre display vilket gör den lätthanterlig för att bära med sig.
Displayer mellan 10-13 tum är något som jag helst är ute efter.
Dåså, en summering:
Sajter på billiga och bra datorsidor
Laptop för arbeten och filmtittande med HDMI-utgång.
Budget upp mot 5k
Tack för hjälpen!
Det jag letar efter är datorsajter som är billiga men håller ändå en standard och bra kundtjänst. Laptopen kommer användas till studier och kanske filmtittande.
+ För batteritid
+ HDMI-utgång
Jag vill då ha en så bra dator som möjligt. Då den inte ska användas till spel så ligger väl budgeten upp mot 5k.
Eftersom jag endast kommer se film förhoppningsvis via HDMI-kabeln så spelar inte storleken på displayen så stor roll. Sparar hellre några hundralappar/tusenlapp med mindre display vilket gör den lätthanterlig för att bära med sig.
Displayer mellan 10-13 tum är något som jag helst är ute efter.
Dåså, en summering:
Sajter på billiga och bra datorsidor
Laptop för arbeten och filmtittande med HDMI-utgång.
Budget upp mot 5k
Tack för hjälpen!