Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dataproblem(Ljud)

Postat av PelleTrickz den 31 Juli 2009, 14:44
2 kommentarer · 15 träffar
Tjenare Fb, det är såhär att jag har problem med min nya dator. Ljudet slutade fungera och jag fattar fan inte vad problemet är så ska beskriva o se om ni har nån vettig lösning på detta

Först så slutade bara funka efter att jag testa lite ljudeffekter i Realtek HD-Ljudkonfiguration och då ringde jag komplett där jag köpte datorn och dom sa att det säkert bara var nån liten inställning i Ljudinställningar men jag har kollat överallt o det funkar inte endå, (Drivrutinerna var installerade innan jag fick den så det kan knappast vara dom)

och btw innan det sluta fungera så kunde jag ju inte spela musik lr ha ljud på spel, men det gick o testa högtalarna så det kom vissa ljud från dom som pip ljud som det alltid är och det hörde jag högt o tydligt

så nu efter ett snack med en kompis som är data snubbe som inte orkade komma med nån lösning och efter Komplett's värdelösa kund service så vänder jag mig till FB

den här datorn köpte jag
http://www.komplett.se/k/ci.as px?sku=10323

Tack på förhand för svar/hjälp
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..