1
STORA ATI GPU TRÅDEN! (Grafikkort)
Postat av Heavy! den 29 Juli 2009, 13:29
52 kommentarer · 452 träffar
Tjenare Fragbite!
Jag tänkte dra igång en tråd om vad ni har för sorts ATI grafikkort och vad ni använder för inställningar i Catalyst Control Center och VARFÖR ni just använder dessa inställningar.
Ni får själva välja hur ni vill visa hur ni har ställt era inställningar i Catalyst Control Center.
Antingen kan ni ladda upp bilder på fuskbugg, speedyshare och visa på det sättet eller skriva som jag gör:
GPU: Powercolor ATI Radeon HD4650 512mb SCS3 (Inte det bästa jag vet, men det finns skäl till att det blev just detta grafikkort)
Inställningar i CCC:
Anti-Aliasing: Use application settings (av med andra ord)
Anisotropic Filtering: 16X
Catalyst A.I: Standard
Mipmap Detail Level: High quality
Wait For Vertical Refresh: Allways Off (v-sync av)
Adaptive Anti-Aliasing: Quality (enabled)
Tripple Buffering: Urbockad (den ska inte vara urbockad vara det om du har v-sync på)
Bild på överklockningen: http://www.speedyshare.com/799 202899.html
Eran tur nu. :)
Jag tänkte dra igång en tråd om vad ni har för sorts ATI grafikkort och vad ni använder för inställningar i Catalyst Control Center och VARFÖR ni just använder dessa inställningar.
Ni får själva välja hur ni vill visa hur ni har ställt era inställningar i Catalyst Control Center.
Antingen kan ni ladda upp bilder på fuskbugg, speedyshare och visa på det sättet eller skriva som jag gör:
GPU: Powercolor ATI Radeon HD4650 512mb SCS3 (Inte det bästa jag vet, men det finns skäl till att det blev just detta grafikkort)
Inställningar i CCC:
Anti-Aliasing: Use application settings (av med andra ord)
Anisotropic Filtering: 16X
Catalyst A.I: Standard
Mipmap Detail Level: High quality
Wait For Vertical Refresh: Allways Off (v-sync av)
Adaptive Anti-Aliasing: Quality (enabled)
Tripple Buffering: Urbockad (den ska inte vara urbockad vara det om du har v-sync på)
Bild på överklockningen: http://www.speedyshare.com/799 202899.html
Eran tur nu. :)
ATI eller Nvidia
110 personer har röstat