Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorhelvetet krashar, HILFE!?

Postat av noeken den 24 Juli 2009, 23:45
14 kommentarer · 21 träffar
Tjenare, såhär ligger det till.

Min invalida dumburk till dator har börjat beté sig mer efterblivet än innan och bestämmer sig titt som tätt för att krasha samt ta med sig viss "information" i krashen.. Helt jävla random!

Det har bara inträffat när jag spelar WoW då det är det spelet jag (för tillfället) spelar mest. Varför? Överhettning? Virus?

Hur fixar jag detta på ett smidigt sätt? Har redan försökt slå vett i fanskapet, men det hjälpte inte konstigt nog..

PS: Har inga XP-skivor för tillfället men ska nog "köpa" så om det finns någon här som "säljer" XP64-skivor skicka då ett PM, ty.

PS igen: Är vrålhungrig, på dåligt humör och släggan lockar något otroligt..

#2 K, lite info.

Startar WoW -> Spelar WoW (ibland felfritt, oftast inte) -> Kanske hoppar av lycklighet i WoW för att ha vunnit en arenamatch eller så står jag och gör absolut ingenting -> Fryyyyyyyyyyyyyyyyyst -> Sen händer det inget mer förräns jag stänger av fanskapet..

MVH

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar