1
Radeon 9700 pro problem
Postat av Kokkan den 1 Januari 2005, 00:28
22 kommentarer · 56 träffar
Har precis köpt ett beggat radeon 9700pro av min bror, funkade perfekt för han, sen när jag skaffar det, installerar samma drivisar osv, och ska börja lira cs, så hänger sig datorn, lr så stängs cs ner och det blir skumt grönt/lila/gult så man ser bara siluetter(akta stavning), måste jag reboota datorn, har skaffat nyaste drivisarna också, har amd XP 1800+, radeon 9700pro 128mb, VIA moderkort, 312mb SDram, och 150gb hdd, har sökt i forumet, men inte hittat ngt vettigt svar, ska köpa ny dator i februari, fast skulle sitta fint med lite hjälp så jag har ngt att göra tills i slutet av februari.. svara ändast om du vet hur man fixar det, lr har förslag om vad jag ska göra, har försökt att installera olika drivisar och formaterat om först C:, sen min andra HD också..
*EDIT*
kan tillägga att när jag installerade nyaste drivrutinerna så blir det ingen buggig skärm, utan bara att det börjar pipa och att datorn hakar sig..
*EDIT*
kan tillägga att när jag installerade nyaste drivrutinerna så blir det ingen buggig skärm, utan bara att det börjar pipa och att datorn hakar sig..