Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har problem med min mick.

Postat av tempLa den 7 Juli 2009, 20:25
7 kommentarer · 139 träffar
Tjena fb! Nu är det såhär att jag har ägt ett sånt här headset i ett par månader nu: https://www.inet.se/datortillb ehoer/headset---mikrofoner/hea dset-koss-sb49-stereo-gaming/6 303212 /

Under en tid nu har jag haft väldigt jobbiga problem med just micken. Förra veckan var den helt paj och hade varit i cirka två veckor tid, problemet då var att det knastrade som fan när jag snackade och nästan dånade, men sen helt plötsligt slutade det och micken har fungerat bra i ett par dagar nu men så kom ett annat återkommande problem nämligen att man knappt hör mig när jag pratar.

Dvs att i venten låter det otroligt lågt och jag har testa alla jävla inställningar i ventrilo som finns även prövat micken i ljud och ljudenheter i kontroll-panelen och där funkar det inte heller. Ibland hjälper det med att starta om datorn men inte nu längre så jag vet i fan vad jag ska göra.(Ja, jag har prövat byta ingångar.)

Så är det någon som har haft samma problem? kanske behöver jag nya drivrutiner till mitt ljudkort? Drivrutiner till headsetet har jag inte funnit några.

Jag skulle vara hemskt tacksam för hjälp! har jag varit otydlig så bara fråga på!

Imorgon ska jag ringa säljarna och se ifall jag får någon hjälp där, så kommer med edit imorgon ifall någon inte vet svaret på denna gåta dvs.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..