1
Datorn startar aldrig riktigt upp
Postat av WeZY den 5 Juli 2009, 21:54
18 kommentarer · 145 träffar
Hej, jag har varit borta över helgen och när jag hade kommit hem och skulle sätta mig vid datorn så startade inte riktigt upp,
den startade och började gå i ca 3 sek, sen stängde den av sig igen, det hinner med andra ord inte komma nåt på skärmen innan den stänger av sig.
Sen upprepar den så, den är avstängd, man sätter på den, den är på i 3 sek, sen stänger av sig själv och är avstängd ca 3 sekunder och fortsätter så, allt utan att man ens behöver trycka på startknappen.
Vad tror ni på fragbite det kan vara?
Har provat bytt: Nätagg och grafikkort.
Sen har jag provat starta utan minnen och HD, men det funkar inte ändå.
Vad kan det vara? Tilläggas bör också att den satt i medans åskan gick, kan det ha nåt med saken att göra?
den startade och började gå i ca 3 sek, sen stängde den av sig igen, det hinner med andra ord inte komma nåt på skärmen innan den stänger av sig.
Sen upprepar den så, den är avstängd, man sätter på den, den är på i 3 sek, sen stänger av sig själv och är avstängd ca 3 sekunder och fortsätter så, allt utan att man ens behöver trycka på startknappen.
Vad tror ni på fragbite det kan vara?
Har provat bytt: Nätagg och grafikkort.
Sen har jag provat starta utan minnen och HD, men det funkar inte ändå.
Vad kan det vara? Tilläggas bör också att den satt i medans åskan gick, kan det ha nåt med saken att göra?