Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med extern hårddisk

Postat av DelegadoZero den 23 Juni 2009, 17:21
2 kommentarer · 116 träffar
TJA, jag har lite problem med min LaCie hårddisk på 500GB. Den har fungerat nu i nästan exakt ett år utan problem, men nu har den börjat krångla. Jag har varit på LAN nu några dagar och den första dagen fungerade den, men sen när jag skulle föra över några .iso filer till mina kompisar slutade den fungera efter några anslutningar. Det står "En USB-enhet känns inte igen" och det står bara "Okänd enhet".

Har ju aldrig brytt mig om att dra ut kabeln rätt dvs först stänga av den på datorn och sen dra ut kabeln, utan jag har bara dragit ut den, lat som jag är.

Har bytt USB-kabel till datorn, men hittar ingen ny strömkabel men jag tvivlar på att det gör någon skillnad. Funderar på att köpa en lite större hårddisk på typ 1 eller 2 tb så jag klarar mig ett tag. MEN, nu till frågan, är min externa hårddisk bortom all räddning, eller hur gör jag för att få min hårddisk att fungera?
Tacksam för svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..