Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator fel

Postat av BroderPeter den 17 Juni 2009, 18:19
5 kommentarer · 104 träffar
Hej! Nu är det så att jag får inte ens igång min dator längre. Datorn är inte mer än 2-3 månader gammal. Dock har vi byggt den själv eller ja en gubbe har byggt den till oss. När jag sätter igång den så kommer det upp en svart ruta, på den står de att det är något fel med någon installation. Var vänligen välj något av alternativen, Där är " Start Windows normally" "Start whit the recomended config" och "Safemode" Jag har testat med alla tre. Varje gång kommer det en bluescreen dock stängs bluescreenen ner efter en halv sekund så man hinner inte läsa, Så om och om igen. Vad kan felet vara? Vad tycker ni jag ska göra? Har nämligen arrangerat ett lan imorgon, Där är alla uppgifter också vidare. Han hinner naturligt viss inte komma ut idag. Men ett lan där jag får sitta och skriva om allt och inte få spela är ju dö tråkigt.

Så nu fragbite. Vad ska jag göra? Hur löser jag problemet? Vad ska jag säga till dom jag får ställa in lanet för?

Stavfel bjuder jag på. Tacksam för mogna & seriösa svar.

Ha en bra eftermiddag / zEmorni!

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..