Jag är inte sådär haj på laptops och letar efter en laptop för ca 10k-12k som ska klara av de senaste spelen hyfsat. Någon som har tips eller möjligtvis en att rekomendera? Ska man köra på en mac eller pc?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
PC ftw, MAC är mer för kontor, redigering och media.
Jag fick denna dator av skolan, den kostar 15.000 sek ny. Och enligt mig så är det en bra gamingdator :) Lite dyrare än vad du är berred att slänga ut men det är en bra dator oxå så :D
#12, det är inte kasst. bara det att din länk hade ett bättre :P men enligt mig så är notebook datorer inga bra gamingdatorer + att det går sämmre att jobba på dom (stog på IDG.se en dag)
#21 du har troligtvis även damp eftersom du lackar lös på dem som säger emot dig eller säger att din dator inte var bra.. vad spelar det för roll att du hittade en bra dator? du behöver inte dirrekt leva vidare på det i 1dag och idiotförklara alla som säger att du har fel.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
sjukt ful men helt okej prestanda :)
Får min skollaptop av skolan när jag går ut nästa vecka!
Det känns som att man betalar så jävla mycket för att det ska vara en alienware, och det man får i startpriset på M17 känns inte något vidare.
Jag fick denna dator av skolan, den kostar 15.000 sek ny. Och enligt mig så är det en bra gamingdator :) Lite dyrare än vad du är berred att slänga ut men det är en bra dator oxå så :D
http://www.halsingegymnasiet.s e/dator.html
Och den är inte något monster i mina ögon iaf
#24 ops, mer än vad jag visste ;)
Lite får man vara beredd att lägga ut.
OnT: Orka bärbar!? :s