1
ATI Radeon 9800XT
Postat av tjipp! den 25 December 2004, 13:59
19 kommentarer · 8 träffar
Undrar bara om någon kan hjälpa mig med detta irreterande fel. Men först: Jag har sökt i forumet, jag vet att det finns många trådar om det, men i dom trådarna finns bara hänvisningar till andra trådar, och kommentarer som "Sök i forumet", "Google is your friend" osv.
Så till problemet: När jag spelar CS ligger fpsen stabilt på 100 sånär som vissa tillfällen, när det plötsligt droppar till runt 20-30 i ca 2 sekunder.
Väldigt irreterande fel, vilket ofta har lett till döden i viktiga situationer. Någon som vet hur man löser detta? Jag har de nyaste drivrutinerna, jag har prövat andra drivers som Omega drivers, men inget tycks lösa det.
Lite datorinfo kanske vore bra:
P4 3.2 GHZ
1536 MB RAM
Och självklart ATI Radeon 9800XT
Så till problemet: När jag spelar CS ligger fpsen stabilt på 100 sånär som vissa tillfällen, när det plötsligt droppar till runt 20-30 i ca 2 sekunder.
Väldigt irreterande fel, vilket ofta har lett till döden i viktiga situationer. Någon som vet hur man löser detta? Jag har de nyaste drivrutinerna, jag har prövat andra drivers som Omega drivers, men inget tycks lösa det.
Lite datorinfo kanske vore bra:
P4 3.2 GHZ
1536 MB RAM
Och självklart ATI Radeon 9800XT