1
Laptop Fläkt ! kolla hit
Postat av Redmike den 20 Maj 2009, 18:04
8 kommentarer · 115 träffar
Tja! jag har fan en fråga här nu hehe för det är såhär att jag älskar att hålla på med min bärbara ändra delar osv i den.. jag har nu uppgraderat grafikkortet och processor till as bra saker för några tusen lappar.. jag äger en ACER TravelMate 7520.. men saker är annorlunda nu i den än vad den va när jag köpte den då.
aja men nu har jag en fråga här.. för det är så här att jag har gjort en bra kylning till min bärbar och datorn är rätt så kall så att fläkten i datorn snurrar inte för det. och endån om datorn är kall så vill jag få igång fläkten... är det någon som vet hur jag kan få igång den? utan att ta bort andra fläktar som gör så att datorn är kall? för det är därför fläkten i bärbara inte funkar.. för att den är kall. men jag vill få igång den endån! för bättre kylnings resultat. någon som vet?
inga oseriösa kommentarer.
Den som kommenterar oseriöst är en jude :D skojar
stavar kanske som en get.. men jag skrev allt snabbt
aja men nu har jag en fråga här.. för det är så här att jag har gjort en bra kylning till min bärbar och datorn är rätt så kall så att fläkten i datorn snurrar inte för det. och endån om datorn är kall så vill jag få igång fläkten... är det någon som vet hur jag kan få igång den? utan att ta bort andra fläktar som gör så att datorn är kall? för det är därför fläkten i bärbara inte funkar.. för att den är kall. men jag vill få igång den endån! för bättre kylnings resultat. någon som vet?
inga oseriösa kommentarer.
Den som kommenterar oseriöst är en jude :D skojar
stavar kanske som en get.. men jag skrev allt snabbt