Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bredband2 Ip-telefoni [HJÄLP]

Postat av Who_ran? den 19 Maj 2009, 15:49
3 kommentarer · 591 träffar
God eftermiddag kära Fragbitare! Det är som så att jag har stött på problem när det gäller Bredband2 och deras IP-telefoni... När jag kopplar allting som det ska via telefonidosan så får jag inget Internet. Det är inte det att jag inte har kontakt med dosan för jag kan accessa den via http://192.168.1.1

Enligt anvisningarna från bredband2 ska det bara vara att koppla in dosan och sen ska Internet fungera men då börjar jag fundera... Det är ju nämligen som så att bredband2 använder sig av statiska ipn så när jag bara hade router innan var jag således tvungen att lägga in dessa uppgifter i routern. Kan det vara så på den här iptelefoni/Internetdosan också? I så fall hur och var... Dosan är av modellen Vood 322.

Tack på förhand till de eventuella personer som kanske kan belysa mig inom detta huvudbry!
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..