Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ett märkligt fenomen

Postat av phyxii den 19 Maj 2009, 14:54
1 kommentarer · 46 träffar
Hejsan, jag tänkte dela med mig om ett par saker i största del för att höra vad ni tror om det och kunna så småning om skapa en lösning till problemet.

Allt började med för ca 3 veckor sen då min kompis panikslagen ringer mig för hans dator vägrar funka, och detta i samma veva med hans student då alla arbeten ska vara färdiga osv.

Så jag tar med mig XP skivan, och beger mig hem till honom. och något riktigt märkligt är att båda hans datorer han har så får inte skärmen någon signal, försöker med olika saker, checkar kablar, osv. ingen verker bita på det. helt plödsligt efter ett par av och på stängningar av datorn så går den igång, jag sätter in cd skivan och formaterar.

allt är bra, tills dagen efter. då ringer han mig igen och säger att datorn är likadan. detta utesluter ju virus? right.. aja, då tänkte vi. det måtte ju vara hårdvare fel. uhmm.. iaf han lämnar in sin dator på reperation.

idag när jag vaknade så är min dator precis likadan :S
skärmen får ingen signal. och jag har helt jävla förbryllad.

så, any ideas? är det bara en slump? eller kan det vara något virus ute på nätet som orsakar detta hårdvareproblem.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..