Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Defekt grafikkort??? =S

Postat av Noobix den 13 Maj 2009, 00:28
5 kommentarer · 149 träffar
Hej alla frägbajters, behöver er hjälp ang defekt grafikkort alt. skärm. Det är så att när jag startar upp skärmen så ligger bilden kant-i-kant som det ska,men efter ca20min så flyttas bilden neråt och åt höger och hamnar utanför,Kan detta vara grafikkorts relaterat? Eller handlar en sån sak om enbart skärmen är defekt, För är det så att det kan vara så att grafikkortet är defekt så kanske ja inte ska lämna in skärmen för reparation, ifall det är så det är mitt grafikkort som är defekt och jag får betala 500kr om det visar sig att skärmen är felfri,som jag kunde lagt på nytt grafikkortt ist. Så kan ett sånt här problem ha med både skärmen och grafikkoret att göra? eller är det bara ena? vore snällt om någon kunde hjälpa mig..

Har testat olika kablar,Både DVI och VGA,olika upplösningar, olika drivrutiner, olika inställningar, men det blir fortfarande samma problem..

Skärm : samsung t220
Grafikkort: xfx GF gtx260 192shader modellen
Port som används nu: DVI-D
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..