1
Problem med att ansluta (hemma) *HJÄLP*
Postat av FredrikKarlsson den 1 Maj 2009, 10:11
3 kommentarer · 19 träffar
Problemet började för drygt två dagar sen, då jag inte längre kunde komma in på internet hemma hos mig.
Allt funkar som det ska,eftersom min andra dator får internet och det funkar bra.
Jag är just nu ansluten till min grannes trådlösa internet, så jag vet att det inte är fel på mina nätverkskort!
Jag har faktiskt inte någon aning om varför helt plötsligt min dator inte vill ta åt sig internet från min router "Belkin G plus"
Är det någon som har någon ide på vad jag kan göra ?
Orkar inte sitta på hans internet -.-
Måste finnas någon inställning som gör så jag kan få internet igen?
Det ju typ som en block på just mitt internet hemma, alla andras funkar prima...
mysko... ( Mitt internet funkar jaa,eftersom min andra dator funkar bra med mitt hemma internet)
Vad kan problemet vara?
Allt funkar som det ska,eftersom min andra dator får internet och det funkar bra.
Jag är just nu ansluten till min grannes trådlösa internet, så jag vet att det inte är fel på mina nätverkskort!
Jag har faktiskt inte någon aning om varför helt plötsligt min dator inte vill ta åt sig internet från min router "Belkin G plus"
Är det någon som har någon ide på vad jag kan göra ?
Orkar inte sitta på hans internet -.-
Måste finnas någon inställning som gör så jag kan få internet igen?
Det ju typ som en block på just mitt internet hemma, alla andras funkar prima...
mysko... ( Mitt internet funkar jaa,eftersom min andra dator funkar bra med mitt hemma internet)
Vad kan problemet vara?